دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، پرویز گلی زاده با اعلام این خبر، گفت: با توجه به استقبال هنرمندان و درخواست‌های مکرر عکاسان علاقمند به شرکت در این جشنواره، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران تا ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ تمدید شد. 
 وی افزود: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از همه عکاسان کشور دعوت می‌شود تا در مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. 
گلی زاده با اشاره به برگزاری موفق و حضور پرشور عکاسان هنری از سراسر کشور در اولین دوره این جشنواره، گفت: این جشنواره برای دومین بار و در سطح ملی در شهرستان اهر برگزار خواهد شد و فقط آثاری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که در محدوده جغرافیای ارسباران شامل “شهرستان‌های اهر، هریس، کلیبر، ورزقان،خدآفرین و هوراند” به ثبت رسیده باشند. 
وی افزود: علاقه مندان و هنرمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به کانال جشنواره  @arasbaranphoto٩٧ نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. 
گفتنی است، دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران در سه محور اصلی، مستند اجتماعی، معماری و طبیعت، بخش ویژه مربوط به ورنی و بخش تلفن همراه بوده که به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.