مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از اجرای 150 برنامه متنوع هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در کانون‌های بسیج هنرمندان استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حامد شب‌خیز در تشریح این خبر اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در این راستا از بیستم فروردین ماه در زمینه‌های ارزشی و انقلابی با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و سایر نهادها اجرا شده و تا 27 فروردین ادامه دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته جاری گفت: انتخاب چهره هنری سال 97 به صورت مشترک با حوزه هنری، برگزاری همایش هنرمندان در زمینه گام دوم انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، حضور هنرمندان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و شرکت هنرمندان در اردوی جهادی از برنامه‌های این هفته به شمار می‌آیند. 
وی بیان کرد: دیدار هنرمندان انقلابی و متعهد استان با نماینده ولی فقیه به صورت مشترک با حوزه هنری، دیدار مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها و روسای انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان با سردار فرماندهی سپاه عاشورا، دیدار با هنرمندان ارزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای عرصه هنر از دیگر برنامه‌های هفته جاری بود.
شب‌خیز متذکر شد: در طول این هفته از آثار و محصولات تولید شده در سازمان رونمایی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه هنری و ادبی، جشن هنر انقلاب و تجلیل از هنرمندان استان برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متولی و برگزار کننده اصلی هفته هنر انقلاب اسلامی در استان حوزه هنری بوده و علاوه بر این، سازمان بسیج هنرمندان نیز برنامه‌های جداگانه و مشترکی را اجرا می‌کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.