حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم روز دوشنبه در نشست مسئولان و اعضای کمیته‌های کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه با بیان این‌که تنها فردی که در کشور به مسئله فرهنگ توجه جدی داشته است رهبر معظم انقلاب هستند، اظهار داشت: این کنگره فرصتی برای بیان دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این‌که باید این کنگره تبلور «ما می توانیم» در حوزه فرهنگ و هنر باشد، افزود: با وجود تلاش دشمنان، فرهنگ اسلامی در جامعه جا افتاده و حضور جوانان در عرصه‌های دینی و انقلابی نشانگر این هوشیاری و آگاهی نسل های سوم و چهارم انقلاب است.
امام جمعه تبریز گفت: سرودها و شعرهای مردمی و انقلابی در این چهل سال جان تازه گرفته و رشد کرده است و این رشد و بلوغ را مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم.
وی افزود: در بخش سینما با وجود انتقاداتی که به این عرصه از هنر داریم، پیشرفت‌های خوب و قابل قبولی تاکنون داشته‌ایم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به ایجاد تفکر خودباوری در بین آحاد ملت پس از انقلاب اسلامی و تربیت نسل جوان با آموزه های دین مبین اسلام ،اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی مساجد به هویت اصلی خود بازگشت و به کانون تربیت نسل جوان تبدیل شدند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در حوزه موسیقی مشروع، انقلابی و مناسبتی و همچنین ادبیات کودک و عرصه رسانه و مطبوعات نیز در دوران پس از انقلاب نیز تولیدات بسیار خوبی از لحاظ کمی و کیفی اتفاق افتاده است.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.