سرهنگ رضا کریمی نژاد، روز سه شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا با بیان اینکه پیش بینی می شود در ساعت های آینده ترافیک روان در جاده های استان نیمه سنگین شود، افزود: پرسنل پلیس راه با تمامی امکانات در آماده باش 100 درصد بوده و برای پیشگیری از بروز تصادفات رانندگی در کنار مردم در محورهای ارتباطی استان مستقر هستند.
وی اظهار داشت: برخی محدودیت ها از جمله ممنوعیت رفت و آمد خودروهای سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز سیزدهم فروردین اعمال شده است.
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بعد از ظهر امروز در صورت ضرورت و بروز ترافیک سنگین، مسیر خواجه تا تبریز یکطرفه خواهد شد و جاده قدیم « ونیار» به طرف اهر برای تردد خودروها پیش بینی شده است.
سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به اینکه در روز انس با طبیعت سال گذشته بر اثر سهل انگاری رانندگان 3 مورد فوتی در جاده های استان ثبت شده بود، از رانندگان خواست با آرامش و صبر و حوصله رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی گفت: رانندگان از رانندگی بیشتر از سرعت مجاز و مطمئن، توقف در حاشیه جاده ها و سوار کردن سرنشین بیش از ظرفیت خودرو خودداری کنند.
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی از خانواده ها نیز خواست مواظب فرزندان و بچه های خود باشند تا آن ها به صورت ناگهانی به سطح جاده ها وارد نشوند.
سرهنگ کریمی نژاد افزود: مسافران و علاقه مندان به طبیعت قبل از خروج برای اطلاع از وضعیت راه ها و میزان ترافیک با شماره تلفن 34477800 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه و 141 راهداری استان تماس بگیرند.
وی گفت: مردم می توانند در صورت بروز حادثه و گره ترافیکی در جاده های استان یا مشاهده انجام حرکات مخاطره آمیز از سوی برخی رانندگان، شماره خودروی مذکور را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.
آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.