سرهنگ جواد ناموران روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به آغاز دور نخست سفرهای نوروزی گفت: در زمان حاضر تردد در آزاد راه پیامبر اعظم ( اتوبان تبریز- زنجان ) نیمه سنگین است و در محورهای منتهی به شمال استان از تبریز - اهر و تبریز - جلفا افزایش تردد مشاهده می شود.
وی با توجه به دگرگونی هوا و حاکم بودن شرایط زمستانی بر استان، گفت: در زمان حاضر در مسیر تبریز- اهر ، اهر - کلیبر و اهر - ورزقان بارانی است و در محور بستان آباد - زنجان و هشترود - مراغه بارش برف ادامه دارد.
سرهنگ ناموران بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای سفرهای برون شهری تاکید کرد و گفت: کسانی که قصد سفر در جاده های استان در این شرایط را دارند باید وضعیت خودروی خود را کنترل کرده و با شرایط زمستانی تطبیق دهند.
وی با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته حادثه رانندگی منجر به فوت در محورهای استان گزارش نشده است، بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه برای جلوگیری از تصادف تاکید کرد.
به گزارش هواشناسی استان فعالیت سامانه بارشی که از روز پنجشنبه وارد استان شده تا روز دوشنبه به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.
در استان آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه, ۴۳۹ کیلومتر بزرگراه, ۱۰۴۲ کیلومتر راه اصلی, ۱۷۲۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰۵۶۹ کیلومتر راه روستائی وجود دارد.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.