سرهنگ عیسی گوهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شدت بارندگی در جاده های شهرستان های قروه و کامیاران بیشتر از دیگر مناطق این استان گزارش شده است.
وی با بیان اینکه مردم در این شرایط تا جایی که می توانند از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، اضافه کرد: همه یگان های پلیس راه و دستگاه های دیگر از جمله راهداری در جاده ها حضور دارند تا به رانندگان و مسافران خدمات ارائه کنند.
فرمانده پلیس راه کردستان به رانندگانی که وارد جاده های خارج از شهری می شوند توصیه کرد از سالم بودن وسایل گرمازا، برف پاکن و چراغ های خودرو اطمینان حاصل کنند.
سرهنگ گوهری با بیان اینکه تمام جاده های استان باز و تردد برقرار است، یادآور شد: رانندگی در چنین شرایطی نیاز به دقت بیشتر دارد و رانندگان با توجه به کاهش دید و لغزندگی جاده از انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز خودادری کرده و فاصله ایمن با خودروهای جلویی را رعایت کنند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج بطور میانگین شاهد 40 تا 60 میلیتر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در روزهای 11 و 12 فروردین زیاد است.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.