به گزارش ایرنا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عجب شیر روز دوشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این
نمایشگاه، دست ساخت های بانوان عجب شیر و محصولات بومی و محلی شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
علیرضا پاشایی افزود: علاقه مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می توانند از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت 9 صبح تا 20عصر به محل برپایی این نمایشگاه در ورودی شهر عجب شیر مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه شهرستان عجب شیر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی دارد، گفت: ایجاد کارگاه آموزشی فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه این هنر در بخش های مختلف این شهرستان است.
وی ضمن اشاره به اینکه 60 درصد جمعیت شهرستان را روستائیان تشکیل می دهند افزود: با توجه به نسبت جمعیتی این شهرستان، توانمند سازی زنان روستایی موجب افزایش اعتماد به نفس در آنها و نقش پذیری بیشتر آنها در اقتصاد خانواده می شود.
**
رزمایش طرح ملی امداد و نجات نوروز 98 در عجب شیر برگزار شد
در این رزمایش ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرداری، بخشداری، نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، بهداشت و اورژانس بخشی از توان خود را برای خدمات دهی به مسافران به نمایش گذاشتند.
عادل اصغرپور فرماندار عجب شیر در این رزمایش از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان خواست تا تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مردم و مسافران نوروزی بدون هرگونه دغدغه و در کمال آرامش ایام ‌نوروز را سپری کنند.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.