سردار عابدین خرم روز دوشنبه در یادواره شهیدان ابراهیم و حسن برگی با عنوان «شهیدان، آبروی محله در محله قره آغاج تبریز»، افزود: برپایی چنین یادواره هایی بهترین بیدارباش برای تمام مردم و به خصوص مسئولان است تا خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و یاد و خاطره شهدا را فراموش نکنند.
وی اظهار داشت: برگزاری یادواره برای شهدا که جان شیرین خود را در راه دفاع از خاک و ناموس ملت فدا کردند، نشان دهنده پاپیبندی به راه شهداست تا راه و روش آنها را گم نکرده و و از یاد نبریم.
خرم ادامه داد: برای اینکه دین اسلام در جامعه پایدار و رنده بماند، باید مبارزه کرد و هر مبارزه ای هزینه دارد که بالاترین هزینه ها گذشتن از جان است و شهدا در این مسیر امتحان خوبی پس دادند.
وی اضافه کرد: شهدا بازکننده معبر و راه رستگاری و انسانیت هستند و وجود آنها در زمان حیات و در زمان شهادت سربلندی جامعه را تضمین می کند.
خرم با اشاره شرایط منطقه و جهان که در آن دولتمردان واشنگتن به دنبال استعمار سایر ملت ها هستند، بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تاکید کرد و گفت: اگر ما در همه عرصه ها به شهدا اقتدا کنیم، مشکلات جامعه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی حل خواهد شد.
خرم اضافه کرد: راه شهدا عمل به معروفات و نهی از منکرات است که معروف، امروز حفاظت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است و نهی از منکر امید بستن به دشمنان می باشد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.