به گزارش ایرنا استاندار قزوین روز یکشنبه در دیدار با روحانیون در مسجد شیخ الاسلام افزود: بر همین اساس برای توسعه آوج به عنوان یکی از شهرستان های کم تر توسعه یافته تلاش می کنیم.
زاهدی در ادامه به مشکلات حوزه صنعت و اشتغال اشاره کرد و گفت: صنایع ما با چند مشکل اساسی مانند فرسودگی ماشین آلات و قدیمی شدن فناوری دست به گریبان هستند و بدون رفع این موارد تمام اقدامات دولت برای حل مشکلات صنعت صرفا تسکین دهنده خواهد بود.
استاندار قزوین به اهمیت پروژه های عمرانی برای توسعه هرچه بیشتر استان اشاره کرد و عنوان داشت: در حال حاضر اعتبارات ملی ما از وضعیت خوبی برخوردار است، به عنوان مثال برای خط آهن قزوین - رشت هشت هزار میلیارد ریال بودجه لحاظ شده است.
زاهدی در ادامه به نقش پررنگ گردشگری در توسعه اشاره کرد و گفت: قزوین دارای ظرفیت های مهمی در این حوزه است و تمهیدات خوبی برای رونق بیشتر گردشگری در استان اتخاذ شده است.
استاندار قزوین به مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: برای ترویج فرهنگ حجاب و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی باید از ابزارهای فرهنگی بهره برد تا میزان آسیب های اجتماعی را به حداقل رساند.
زاهدی در ادامه سخنان خود به موضوع FATF (گروه ویژه اقدام مالی علیه پول‌شویی) اشاره کرد و گفت: موافقت من با این موضوع به خاطر قانونی بودن آن است و اساسا همه ما مطیع قانون هستیم.
وی همچنین به مذاکرات برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) و دیپلماسی ایران اشاره کرد و گفت: در فضای بین المللی ما ناچار به مذاکره بودیم که البته نتیجه این مذاکرات سبب شد تا جهان به پایبندی جمهوری اسلامی در قبال تعهدات بین المللی یقین حاصل کند.
استاندار قزوین به نحوه انتخاب مدیران استانی اشاره کرد و گفت: اولویت بنده برای انتخاب مدیر شایسته سالاری است و اگر ببینم مدیران بومی از این ویژگی برخوردارند بدون شک از ظرفیت مدیران استانی استفاده خواهم کرد.
زاهدی در پایان یادآور شد: با توجه به قرارگیری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما نیازمند تببین نقش امام راحل در جریان انقلاب اسلامی هستیم و باید با بازتعریف جریانات قبل از انقلاب به نسل جوان تفهیم کنیم که اگر امام به عنوان رهبری جریان نهضت اسلامی وجود نداشت، انقلاب هرگز پیروز نمی شد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.