به گزارش پنجشنبه ایرنا، راضیه عباسی‌ معروفان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر اهر از این پس پروژه‌های اولویت‌داری را که در زندگی مردم تاثیر زیادی دارد، بررسی می‌کنند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر اهر سعی می‌کند تا پروژه‌های اساسی را بر اساس بودجه سال 98 و با توجه به کاهش کمک‌های مالی دولت به شهرداری‌ها، اولویت‌بندی کند.
عباسی‌معروفان ادامه داد: شهرداری اهر بودجه سال 98 را 45 میلیارد تومان پیشنهاد کرده بود ولی با موافقت اعضای شورای شهر کلیات لایحه بودجه شهرداری اهر بر 40 میلیارد تومان به تصویب رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر تشریح کرد: طبق قانون می‌بایست لایحه بودجه بر پایه میانگین بودجه تحقق یافته 5 سال گذشته پایه‌ریزی و با افزایش 20 درصدی تدوین شود.
وی با بیان این‌ که بودجه پیشنهادی 45 میلیارد تومانی شهرداری اهر تحقق نمی‌یافت، گفت: در لایحه بودجه سال 98 شهرداری اهر عملاً نمی‌شود از حقوق پرسنل یا هزینه‌های جاری کاست.
عباسی‌معروفان در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری اهر نیز گفت: در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شهرداری اهر منتظر ابلاغ دولت هستیم و هر میزان که به تصویب مجلس رسیده و دولت آن را ابلاغ کند، ملزم به اجرا هستیم.
شهردار اهر نیز با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اهر به جهت میزبانی از میهمانان و گردشگران نوروزی 98 گفت: از اصحاب فرهنگ و هنر و صاحب‌نظران درخواست داریم تا شهرداری اهر را در برگزاری جشنواره نوروزی 98 یاری کنند تا بتوانیم ایرادات و کاستی‌ها را جبران کنیم.
کمال امید از آماده‌سازی پارک‌های شیخ شهاب‌الدین اهری، ولایت و آنالار برای استفاده و اقامت احتمالی مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی پارک‌های مذکور برای اقامت مسافران نوروزی آماده می‌شود.
وی افزود: شهرداری اهر اقدامات لازم را برای برگزاری جشنواره نوروز 98 از قبیل هماهنگی با گروه‌های نمایشی و شناسایی محل دائمی جشنواره انجام داده و سعی دارد تا ایرادات نخستین جشنواره نوروزی تکرار نشود.
شهرستان اهر با 135 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.
7225/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.