نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی حقوق که در لایحه بودجه سال ۹۸ آمده، هیچ چشم انداز خوبی را برای بهبود وضع زندگی فقرا ارائه نخواهد کرد و باعث فقیرتر شدن فقرا و غنی تر شدن اغنیا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، زهرا ساعی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: تبریز دارای شهرک های صنعتی و صنایع مهم و استراتژیکی مانند تراکتورسازی، ماشین سازی و کمپرسورسازی است که متاسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده در ماه های اخیر در حوزه ارز، این صنایع دچار مسائل متعددی از جمله تامین مواد اولیه شده اند، لازم است در این خصوص تدابیر لازم صورت گیرد.

وی افزود: خصوصی سازی که قرار بود باعث توسعه اقتصادی و  رشد و شکوفایی صنایع شود متاسفانه  با بی تدبیری و بی توجهی سازمان خصوصی سازی کشور، دچار مشکلات زیادی شده است. شرکت مهم ماشین سازی تبریز  در حال حاضر به دلیل واگذاری غلط دچار مشکلاتی شده است. در این واگذاری‌ها به اهلیت توجه نشده است و  به افراد نااهل که امروز به دلیل تخلفات ارزی در زندان هستند این واگذاری صورت گرفته است.

نماینده تبریز افزود: سازمان خصوصی سازی کارنامه خوبی در وظایف خود ارائه نداده است، لازم است عملکرد این سازمان مورد توجه و بررسی جدی قرار گیرد.

ساعی عنوان کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق که در لایحه بودجه سال ۹۸ پیش بینی شده هیچ چشم انداز خوبی را برای بهبود وضع زندگی فقرا ارائه نخواهد کرد و باعث فقیرتر شدن فقرا و غنی تر شدن اغنیا خواهد شد. در آستانه یک ابر تورم در ایران هستیم، تذکرات ما در خصوص فقرا، معلولان، افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی  مورد توجه قرار نمی گیرد. معلولان همچنان منتظر هستند تا اعتبارات لازم برای رفع نیازهای آنان مورد نظر قرار گیرد و قانون حمایت از حقوق معلولان اجرایی شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.