حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز یکشنبه در جمع تعدادی از خیران و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه تاسیس این مجموعه توسط امام خمینی(ره) اقدامی راهبردی بود، افزود: کمیته امداد از بدو تاسیس تاکنون خدمات بزرگی انجام داده است که قابل ستایش می باشد.
وی با اشاره به آیات و روایات متعدد در اسلام و آموزه های بزرگان دین برای کمک رسانی به نیازمندان، اظهار داشت: بر این اساس کسانی که در راه خدا انفاق می کنند، خداوند بر مال آنها برکت داده و آن را افزایش می دهد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: کمک به نیازمندان با مال و امکانات خود از مصادیق بارز یاری رساندن به دین خدا است که خیران در این راه پیشگام هستند.
وی با قدردانی از خیران استان در مسیر یاری رساندن به کمیته امداد در راستای دستگیری از نیازمندان جامعه، یادآوری کرد: احسان، نیکوکاری و کمک به همنوع از دستورات صریح الهی در قرآن کریم است.
حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: کمک‌های مردمی به جبهه ‌های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه مقاومت و زلزله زدگان از نمونه‌های انجام کارهای خیر و مساعدت به نیازمندان است که آثار و برکات بیشماری داشته است.
وی با بیان اینکه خیران مایه قوت قلب جامعه هستند، بر فرهنگ‌ سازی در راه صدقه دادن تاکید کرد و گفت: اینکه هیچ کس بدون کنار گذاشتن مبالغی ناچیز صدقه از منزل خود بیرون نرود، باید در سطح جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.