جلسه مشترک معاون اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد کشور با راهبران فرش استان آذربایجان شرقی برگزار شد و زمینه‌های همکاری برای پایدارسازی طرح های قالیبافی مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جلسه مشترک معاون اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد کشور و معاونت اشتغال کمیته امداد استان با راهبران فرش استان در محل کمیته امداد استان برگزار و زمینه‌های همکاری برای پایدارسازی طرح های قالیبافی مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.
امیر محمدپور - معاون اداره کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد کشور در این جلسه ضمن تاکید بر پایدارسازی طرح های قالیبافی مجریان تحت حمایت امداد، گفت: تعامل با بخش خصوصی فرصت مغتنمی برای توانمندسازی مددجویان و احیای طرح های قالیبافی است.
وی بر ضرورت آموزش فنی و تخصصی برای مجریان تحت حمایت اشاره کرده و افزود: پس از اجرای آموزش های لازم، بافندگان رتبه بندی شوند تا توانمندی های آنان مشخص شده و بسترسازی برای تامین طرح، نقشه و تجهیزات قالیبافی متناسب با استعداد آنها صورت پذیرد.
معاون اداره‌کل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: ظرفیت بخش خصوصی قابل توجه و ایمن است و با برون سپاری خدمات فرش، هم راهبران فرش و هم مددجویان به سود می‌رسند.
وی با بیان اینکه در طرح برون سپاری، کمیته امداد بدنبال هیچ نفع ریالی نیست، افزود: در این شرایط مددجو به اشتغال پایدار با درآمد منطقی دست می‌یابد و رهبران شغلی نیز دغدغه داشتن نیروی کارآمد را نخواهند داشت.
محمدپور تاکید کرد: تعامل بخش خصوصی و مجریان تحت حمایت باید بگونه‌ای باشد که همکاری‌ها استمرار داشته باشد و به فرهنگ‌سازی کار و اشتغال انجامد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.