زنگ افتتاح جشنواره‌ی بین‌المللی «الف» توسط امیر جعفری - هنرمند سرشناس به‌ صدا درآمد.
به گزارش ایسنا منطقه‌ی آذربایجان شرقی، نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر الف با رویکرد صلح جهانی با دبیری «نادر برهانی مرند» کارگردان سرشناس کشور و ریاست «هومن بیگ‌نژاد» و حضور هنرمندان و داوران ملی و بین‌المللی در مجموعه‌ی فرهنگی هنری الف در تبریز افتتاح شد.
«محمد محمد‌پور»٬ مدیر کل اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه‌ی این جشنواره گفت: این جشنواره برآیند همت همه‌ی هنرمندان عرصه‌ی نمایش برای رقم زدن اتفاقی مهم در این عرصه برای کشورمان است.
وی در ادامه با تشریح رویکرد اصلی این جشنواره گفت: این رویداد بزرگ با پیام «صلح جهانی» که رسالت نبی مکرم اسلام است، به جهانیان ثابت می‌کند دین ما طرفدار دوستی، برادری، عزت‌مندی و سربلندی همه‌ی انسان‌های آزاده‌ی جهان است.
«رحیم شهرتی‌فر»، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه‌ی این مراسم بیان کرد: هنر نمایش یکی از راه‌هایی است که کشور می‌تواند با استفاده از آن پیام صلح و دوستی خود را به گوش جهانیان برساند و انزجار خود را از جنگ و خون‌ریزی اعلام کند.   گفتنی است جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر الف  از ۲۷ آبان تا ۴ آذر در شهر تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.