به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بهرام حسن بابایی، عزیز فتحی نسلیان، آلتان نادری، سعید برومند مطلق، مجتبی حسین زاده، نگار راثی، علی صنیعی، سحر عظیمی، مهسا نقی زاده، نازیلا شکری، نوید قلی زاده و حامد جودی بازیگران این نمایش هستند.
احمد دادرس فیاض افزود: حسین توحیدوند موزیک این نمایش را اجرا می کند و نمایش تا سوم اسفند ماه سالجاری و از ساعت 18 در تالار صوفی مراغه اجرا می شود.
وی افزود: این نمایش طنز با هدف توسعه فرهنگ و هنر شهرستان و با توجه به پتانسیل های حوزه نمایش مراغه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این نمایش فرهنگی، هنری و ورزشی توجه به فرهنگ بومی و آذربایجانی و تقویت آن با توجه به شاخصه های فرهنگی و ورزشی موجود در منطقه مورد تاکید است.
وی ادامه داد: ایجاد همدلی بین هنرمندان و تلاش برای حضور در عرصه های بین المللی باید از اهداف برنامه های هنری شهرستان باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از پرافتخارترین تیم های کشورمان، به بخشی از هویت مردم آذربایجان تبدیل شده و همواره مورد حمایت مردم و علاقه مندان از هر قشری است.
مهدی نوایی افزود: محبوبیت تراکتورسازی تاجایی است که امروز شاهد حضور طرفداران پرشور این تیم با پرچم و شال تراکتورسازی در بازی تیم های خارجی هستیم.
وی اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی مراغه به عنوان نمایندگی رسمی تراکتورسازی در شهرستان فعال بوده و امیدواریم با کشف و معرفی استعداهای برتر ورزشی شاهد رشد و شکوفایی ورزش آذربایجان در میادین مختلف باشیم.
وی گفت: تلفیق هنر و ورزش در این نمایش با اجرای زیبای هنرمندان مراغه ای نوید روزهای خوب را برای جامعه هنری و ورزشی شهرستان می دهد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.