عادل بناکار عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: همانطور که قبلا هم گفته بودم برای حضور در پلی آف باید چهار بازی آخر را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم و امروز هم برای برد وارد سالن شدیم، ولی متاسفانه نتوانستیم مقابل تیم پیکان تهران به این هدف دست یابیم.
بناکار خاطرنشان کرد: از آنجایی که برای حضور در پلی آف بازیکنان دچار استرس زیادی شده بودند من هم مقصر هستم که نتوانستم این استرس را از بازیکنانم دور کنم ولی به هر حال امروز بازی بدی را انجام دادیم و انصاف نیست که همه تقصیرها را به دوش بازیکنان بیاندازیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص عوامل شکست و حذف از ادامه مسابقات لیگ برتر در مرحله پلی آف ادامه داد: عوامل زیادی در این امر دخیل بودند که می توان اول از همه به دیر بسته شدن تیم همچنین از دست دادن پنج بازیکن اصلی و حتی پاسور تیم اشاره کرد.
وی با بیان اینکه بلاتکلیفی تیم و باشگاه در منحل شدن تا اواسط لیگ برتر بر مشکلات تیم افزوده بود، گفت: به هر حال کار سختی را انجام دادیم و با این شرایط تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم و تا این مرحله ادامه دادیم .
بناکار خاطرنشان کرد: سه تیم آخر جدول که به دسته یک سقوط خواهند کرد سرمایه گذاری به مراتب بیشتری کردند و این موضوع هدف و امید ما را نشان می دهد که تا این مرحله پیش آمدیم.
تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست 3 بر صفر مقابل تیم پیکان تهران از دور مسابقات حذف شد .
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.