هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با جدال مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، هفته نهم لیگ برتر فوتسال از امروز (پنجشنبه) با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود؛ مسابقه‌ای که می‌توان آن را حساس‌ترین دیدار نیم‌ فصل اول دانست.

در اولین بازی هفته، مس سونگون میزبان گیتی‌پسند خواهد بود. مس سونگون فصل گذشته توانست با قدرت و شایستگی جام قهرمانی را بالای سر ببرد و یک ماه قبل هم موفق شد به قهرمانی باشگاه‌های آسیا برسد.

پس از این عنوان مهم، حمید بی‌غم به دلیل بیماری و عمل جراحی از هدایت مس‌سونگون، استعفا کرد و اسماعیل تقی‌پور روی نیمکت قهرمان آسیا نشست. مس در اولین هفته با حضور تقی‌پور، شهرداری ساوه را شکست داد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد. نارنجی‌پوشان اکنون یک امتیاز تا رده دوم فاصله دارند و می‌توانند برای کاهش فاصله هشت امتیازی با گیتی‌پسند صدرنشین، شاگردان لک را در خانه شکست دهند.

در آن سوی میدان، اوضاع کاملاً بر وفق مراد گیتی‌پسند است. این تیم در شش هفته گذشته، شش پیروزی متوالی به دست آورده و اکنون با یک بازی و هفت امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده دوم، مقتدرانه در صدر جدول جای دارد. پرستاره‌ترین تیم لیگ امسال، دو فصل قبل به قهرمانی لیگ برتر رسید و این هفته باید به مصاف مدافع اصلی عنوان قهرمانی برود. پس از برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتسال، عوامل دو باشگاه صحبت‌هایی را علیه هم مطرح کردند و باید ببینیم جدال این دو قهرمان در زمین، چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.