پرویز گلی زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اولین جشنواره سراسری عکس ارسباران در تیرماه سال 96 و با حضور هنرمندان عکاس از سراسر کشور برگزار و موردتوجه علاقه‌مندان به رشته عکاسی قرار گرفت.
وی با ذکر اینکه در دوره اول بیش از 2 هزار اثر از 20 استان کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید، گفت: با توجه به حضور نزدیک به 200 عکاس حرفه‌ای در اولین دوره این رویداد هنری و رقابت تنگاتنگ آن‌ها برای دستیابی به عنوان های برتر، انتظار می‌رود در این دوره استقبال بهتر و بیشتری را از هنرمندان سراسر کشور شاهد باشیم.
دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران به گفت: با تلاش اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و همکاری مسئولان شهرستانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر، فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران 22 بهمن‌ماه 97 منتشرشده است.
گلی‌زاده بابیان اینکه این جشنواره در سه بخش مستند اجتماعی، معماری و طبیعت و بخش ویژه ورنی ارسباران برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با توجه به شرایط اعلام شده در فراخوان تا 15 اردیبهشت‌ماه 98 به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پست الکترونیکی جشنواره arasbaranphoto97@gmail.com یا از طریق تلگرام به arasbaranphoto1397@ ارسال کنند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های موجود در منطقه ارسباران عنوان کرد و افزود: شهرستان‌های منطقه ارسباران با دارا بودن ظرفیت‌ها و جاذبه‌های مهم گردشگری و تولیدی و صنایع‌دستی محل خوبی برای فعالیت عکاسان و هنرمندان سراسر کشور است .
دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران با اشاره به اینکه محمدرضا بهمرام، بردیا سعادت و افشین بختیار داوران این جشنواره خواهند بود، گفت: فرهاد زرگریان اهری دبیر اجرایی، معصومه فریبرزی دبیر هنری، سعید قاسمی مسئول دبیرخانه و مهدی دایلاری مسئول اطلاع رسانی این جشنوراه است./3071/7225/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.