مدیر عامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه گفت: آموزش گام به گام سرمایه‌گذاری در بورس، توسط موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه ارائه شود.
به گزارش ایسنا، سید احمد شکوری در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه افتتاح طرح‌های کارآفرینی که با حمایت صندوق کارآفرینی در تبریز برگزار شد، گفت: موسسه ارزش آفرینان بازار مالی سرمایه اولین مرکز تخصصی بورس در مرکز شمالغرب کشور بوده که با حمایت مالی صندوق کارافرینی امید و اندوخته سهامداران کار خود را شروع کرده است.
وی تاکید کرد: امروز به طور مستقیم برای ۱۰ نفر کارآفرینی کرده و ۴۰۰ نفر نیز تاکنون در این مرکز آموزش دیده اند و در بازار سرمایه فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: هدف از راه اندازی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، آموزش گام به گام سرمایه‌گذاری به ساده‌ترین شکل ممکن از مبتدی تا حرفه‌ای برای تمام افراد در هر سطحی از دانش و معلومات است.
گفتنی است، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه اولین مرکز تخصصی بورس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و کمیته راهبری بازار سرمایه و مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار است.
علاقمندان جهت کسب آموزش‌های لازم برای ورود به بازار سرمایه می‌توانند برای گذراندن دوره‌های آموزشی از درگاه‌های اطلاعاتی موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه و سایتwww.fvcm.ir  ثبت‌نام کرده و یا بصورت حضوری به نشانی موسسه واقع در تبریز، خیابان مصلی به سمت طالقانی، نرسیده به تقاطع 17 شهریور، جنب خانه معلم 2، موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه مراجعه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.