مدیرمخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: در راستای یکپارچگی و توسعه سرویس ها و خدمات ارائه شده به مشتریان در روستاها، شبکه GSM-WLL استان بر روی شبکه تلفن همراه اول برگردان و مشتریان تلفن همراه روستایی ( WLL )  به تدریج از تمامی خدمات همراه اول استفاده خواهند کرد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، یوسف شکوری با بیان این مطلب افزود: در این طرح 528 سایت WLL  واقع در روستاهای استان بر روی شبکه همراه اول برگردان شده و تمامی مشترکینی که از طریق رومینگ از این شبکه استفاده می‌کردند از طریق شبکه همراه اول سرویس دهی می شوند. 
وی به مزایای این طرح هم اشاره  و بیان کرد: بهبود کیفیت ارتباطات شبکه تلفن همراه روستایی و رفع مشکلات همپوشانی دو شبکه و همچنین قابلیت برقراری ارتباط  بین الملل و استفاده از اینترنت همراه اول از مزایای این طرح می باشد. 
شکوری اظهارکرد: عملیات برگردان سایت های روستایی شهرستانهای تبریز ، شبستر، هریس ، آذرشهر، اسکو و عجبشیر از تاریخ 26 دی ماه جاری آغاز و مشترکین WLL روستاهای شهرستان های فوق به مدت 48 ساعت دچار اختلال می شوند. همچنین سیم کارتهای GSM-WLL قطع و سیم کارتهای همراه اول با همان تعرفه های قبلی در محدوده روستا تعریف و تحویل خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.