به گزارش روز سه شنبه ایرنا، غفور اصغر رضایی در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از تولید مسکن و خانه دار شدن همشهریان حمایت های ویژه ای از تعاونی های مسکن را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: این تسهیلات برای بازسازی در کلانشهرها به ازای هر واحد 50 میلیون تومان، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 40 میلیون تومان و سایر شهرستان ها 30 میلیون تومان است.
رضایی گفت: تسهیلات یادشده طی چهار قسط پرداخت می شود به طوری که 15درصد در مرحله فونداسیون، 25درصد در مرحله پایان اسکلت و سقف، 35درصد پایان سفت کاری و تا پایان نازک کاری 25درصد پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه در کنار پرداخت تسهیلات بافت فرسوده شهری ودیعه مسکن به صاحبان ملک هم پرداخت می شود،افزود: تسهیلات ودیعه در کلانشهرها 20میلیون تومان، در شهرهای بالای 200 هزار نفر 15میلیون تومان و سایر شهرها 10میلیون تومان است که هر زمان صاحبان ملک در واحدهای خود مستقر شوند باید این تسهیلات را به بانک پس دهند.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور، حمایت از شرکت های تعاونی را یکی از رسالت های اصلی خود می داند و تلاش دارد تا با حمایت از این شرکت ها زمینه رونق و توسعه بازار مسکن را فراهم آورد.
ابوالقاسم سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از همکاری های بانک توسعه تعاون با اداره کل راه و شهرسازی استان ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعامل و همکاری های فی مابین شاهد بهره مندی از ظرفیت های هر دو مجموعه باشیم.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.