به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز شنبه در آیین معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: در استان زنجان راه چند طرح اصلی و بزرگ راهی در دست اجرا قرار دارد که باید در سریعترین زمان ممکن انجام تا موجب رونق استان زنجان شود .
وی تاکید کرد: در اجرای طرح هایی که در مسیر توسعه استان زنجان قرار دارد از جمله بازآفرینی شهری باید اقدامات ویژه انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در سالهای باقی مانده از زمان دولت یازدهم پروژه بازآفرینی شهری فعال تر شود و استانداری نیز کمک خواهد کرد.
سلطانی با بیان اینکه در حوزه مسکن استان زنجان وضعیت مطلوبی دارد، اظهارداشت: با توجه به اینکه حوزه بازآفرینی شهری ارتباط مستقیمی با حوزه مسکن دارد، و طرح هایی جدیدی برای آن تعریف شود.
وی بر تعیین تکلیف طرح تجاری، اداری و پارکینگ طبقاتی داوود قلی – دلجویی در شهر زنجان تاکید کرد و افزود: اجرای آن با سرعت بیشتری انجام و به طور دقیق مورد بازبینی و ازریابی قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در ادامه به برنامه های راهبردی خود اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به منابع در راس آن نیروی انسانی، اجرای طرح بازآفرینی شهری که 27 درصد از زنجانی ها در این مکان ها ساکن هستند است.
مسعود بیات منش، توجه به حمل و نقل، توسعه راه ها و نگهداری آن را از دیگر برنامه های راه و شهرسازی قابل اجرا در استان زنجان برشمرد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از اقدامات کلیم الله وثوقی قدردانی و مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان معرفی شد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.