به گزارش ایرنا، ایرج شهین باهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اقدام به موقع کارکنان حوزه خدمات شهری باعث سهولت در رفت و آمد خودروها در سطح شهر و رفاه شهروندان شد.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست اظهار داشت: با استفاده از محلول پاشی که از 2 سال اخیر برای اولین بار در شهرداری تبریز رواج یافت از ورود میلیون ها تن نمک به محیط زیست جلوگیری شده است.
شهین باهر ادامه داد: استفاده از مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی خیابان ها و معابر خسارت های زیادی بر محیط زیست و تاثیر نامطلوبی بر آسفالت خیابان ها و معابر می گذاشت.
وی یادآوری کرد: با تدابیر اتخاذ شده در سال های اخیر به ویژه در خصوص هدایت آب های سطحی رفت و آمد خودروها و شهروندان در سطح تبریز بدون مشکل انجام می شود.
شهردار تبریز گفت: کارکنان شهرداری به ویژه کارکنان حوزه خدمات شهری آماده مواجهه با شرایط مشابه حتی در صورت بارندگی های شدید تر را برای تسهیل رفت و آمد خودروها و شهروندان در سطح شهر دارند.
شهین باهر افزود: تمامی تجهیزات و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند برای تهیه و اجرای عملیات محلول پاشی و برف روبی در راستای آمادگی کامل برای بازگشایی معابر و جلوگیری از ایجاد لایه های برف و یخ در خیابان های سطح شهر در مواقع بارش برف و یخبندان آماده است.
وی گفت: در این راستا سازمان مدیریت پسماند حدود 540 هزار لیتر محلول یخ زدا برای مناطق مختلف شهرداری تبریز تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار داده اند.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.