به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار معاون وزیر کشور با وی، اظهار داشت: از اینکه چهره دانشگاهی برای استان و شهر تبریز انتخاب شده برای جامعه دانشگاهی کشور اقدام مبارکی است و باید از این فرصت استفاده کرد.
وی افزود: امیدوارم استاندار جدید بتوانند برای این استان نجیب و علاقمند به نظام مایه خیر و برکت باشند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: مردم آذربایجان علاقمند به نظام هستند و همیشه در مقاطع مختلف با پشتیبانی از نظام موجب ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب شدند.
وی با بیان اینکه مسوولان برای رفع مشکلات جامعه بیشتر تلاش کنند، یادآور شد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید سعی شود آنها را با همدلی و همکاری رفع کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تبریز و آذربایجان شرقی از جایگاه بالای تاریخی برخوردار است.
حسین ذوالفقاری اظهار داشت: آذربایجان شرقی در تمام حوزه ها دارای اهمیت بوده و نقش آفرینی کرده است، ولایت مداری و انقلابی گری مردم این استان مثال زدنی است.
به گزارش ایرنا معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز برای معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی وارد تبریز شد و پیش از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور در مزار شهدا و نثار فاتحه و گل به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس در وادی رحمت تبریز ادای احترام کرد.
محمدرضا پورمحمدی رییس سابق دانشگاه تبریز با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شده است.
3093/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.