رییس دانشگاه تبریز گفت: هم اکنون دشمنان این نظام با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و به ویژه کم رنگ کردن ارزش های هشت سال دفاع مقدس هستند و از این رو حفظ و انتقال ارزش های آن دوران به هر شکلی برای نسل امروز و آینده بیش از هر زمان دیگری ضروری است . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آیین تجلیل از آزادگان دانشگاه تبریز اظهار کرد:  سالروز بازگشت آزادگان به میهن در عین اینکه فرصت مناسبی برای ارج نهادن و تقدیر از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، همچنین یادآوری گرامیداشت ایثار است که راهی مقدس و الهی است و اگر افراد می آیند و می روند این راه ابدی و ماندگار است . 
وی  افزود: امروزه امنیت، عزت و اقتدار این انقلاب در عرصه های مختلف به خاطر مجاهدت و جانفشانی شما آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خون پاک شهیدان بوده است که در لحظه های خطر، جان خود را طبق اخلاص نهادند و ایستادگی، شجاعت و شهامت را معنی کردند . 
به گفته وی گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس در آیین ها و مراسم های مختلف، گامی هرچند کوچک در راستای حفظ، پاسداری و انتقال ارزش های آن دوران به نسل امروز و فردا است . 
یادآور می شود:  در این دیدار، آزادگان دانشگاه تبریز نیز ضمن قدردانی از توجه رییس دانشگاه تبریز در رسیدگی به مشکلات آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ارایه نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند . 
همین گزارش حاکی است: در پایان این آیین از هفت نفر از آزادگان دانشگاه تبریز( دکتر حسین ساعی، حسین عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، یونس ناطوری، علیرضا جامع‌فر، محمد بابائی و محمد رضا محمدی ) تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.