به گزارش ایرنا، بازی تیم های ماشین سازی و سپاهان عصر جمعه از ساعت 15 در ورشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور نزدیک به چهار هزار نفر تماشاگر برگزار شد.
نیمه اول این بازی با حملات تیم میزبان آغاز شد، اما تا دقیقه 35 بازی این حملات کار به جایی نبرد؛ در دقیقه 36 سید محمد خرم الحسینی، بازیکن تیزپای ماشین سازن موفق شد دروازه سپاهان را باز کند تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یابد.
در اواخر نیمه نخست این بازی، عزیز معبودی با دریافت کارت زرد دوم خود در دقیقه 45 از زمین بازی اخراج شد.
با شروع نیمه دوم شاگردان قلعه نوعی به حملات سرعتی و ارسال های بلند روی آوردند تا دروازه دخسوس را باز کنند، که این هدف دقیقه 88 توسط بازیکن خارجی سپاهان، ولادیمیر کومان، با باز کردن دروازه ماشین سازان محقق شد و وی بازی را به تساوی کشید.
در طول این بازی سعید آقایی دقیقه 16، کیروش استنلی دقیقه 39 و سیاوش یزدانی مقدم از تیم سپاهان و عزیز معبودی از ماشین سازی در دقایق 39 و 45 با دریافت کارت زرد اخراج شدند.
همچنین مهرداد محمدی دقیقه 46 با سعید آقایی، محمد ایران پوریان دقیقه 54 با بختیار رحمانی و جلال الدین محمدی دقیقه 78 با حسن جعفری از تیم سپاهان و پیمان بابایی دقیقه 52 با خرم الحسینی از تیم میزبان تعویض شدند.
تیم داوری این دیدار را یاسر همرنگ، علی دودانگه، علی اکبر عظیم پور، مهدی مرجان زاده و رسول فروغی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم ماشین سازی با نتیجه یک بر یک مقابل سپاهان، تا پایان هفته سیزدهم با کسب 13 امتیاز در رده نهم جای گرفت و تیم سپاهان با کسب 26 امتیاز به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.