به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در هفته هشتم مسابقات والیبال باشگاه های ایتالیا، تیم سیه‌نا با حضور سعید معروف و هدایت خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی ایران، در خانه خود با نتیجه سه بر 2 از سد میلانو گذشت.
معروف در این بازی هم مانند تمام دیدارهای این فصل سیه‌نا بازیکن اصلی تیمش بود و 3 امتیاز هم به دست آورد.
بر خلاف سیه‌ نا، دیگر تیم‌هایی که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند، در این هفته ناکام بودند.
ورونا در خانه تیم پر ستاره ترنتینو با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. محمدجواد معنوی نژاد در ست های اول و دوم و مرتضی شریفی دیگر بازیکن ارومیه ای در ست های دوم و سوم بازیکن اصلی ورونا بودند و به ترتیب 3 و 7 امتیاز کسب کردند. نمره این 2 بازیکن هم به ترتیب 5.5 و 5.8 بود.
مونزا هم در خانه خود سه بر یک از تیم سورا شکست خورد. در این بازی امیر غفور 19 امتیاز برای مونزا به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن تیمش بود ولی نتوانست مانع از شکست خانگی تیم خود شود.
کاستلانا گروته هم در زمین خود سه بر صفر از پروجا صدرنشین بلامنازع مسابقات شکست خورد تا تنها تیمی باشد که هنوز در جدول سری آ بدون پیروزی باقی مانده است. مجتبی میرزاجانپور در این بازی 17 امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما تلاش او برای فرار این تیم از شکست کافی نبود.
در جدول رده بندی لیگ والیبال ایتالیا پروجا صدرنشین است و تیم های مونزا ششم، ورونا هشتم، سیه‌نه سیزدهم و کاستلانا چهاردهم هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.