نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی با نگاه و عمل متفاوت، می‌توانند مشکلات کشور را رفع کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در بازدید از ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار کرد: برای ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و به نتیجه رساندن شعارهای اوایل انقلاب باید راه را عوض کرده و به جوانان بها دهیم، به غیر از این، راهکار دیگری وجود ندارد، با آن نگاه، تفکر و روش‌های گذشته نمی‌توان برای برون رفت از گرفتاری‌های کنونی کشور راهکار پیدا کرد.
این نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان فناور، خاطرنشان کرد: باید از ایده جوانان حمایت کرده و برای سرپا ایستادن، گسترش ایده‌ها و ورود جوانان به بازار کمک کنیم تا در آینده چندین برابر سرمایه‌گذاری درآمد کسب کنیم؛ البته در کشورمان کمتر به این موضوع توجه می‌شود. 
وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به  بازدید از نمایشگاه ربع رشیدی، مطرح کرد: بنده بیش از سه ساعت از نمایشگاه بازدید کردم، اما معتقدم مسئله با این بازدید چند ساعته حل نمی‌شود؛ چرا که  ضرورت دارد به سخنان تک تک افرادی که تلاش کرده و نوآوری کردند، گوش داد و سپس برای کمک به آنان برنامه‌ریزی کرد.
پزشکیان ادامه داد: در اکثر جاهایی که بازدید کردم، با کارهای خوب و قابل گسترش مواجه شدم که با استفاده از آن‌ها می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.
وی در پایان در رابطه با ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شرایط اقتصادی کنونی، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی در شرایط کنونی که کشور با تحریم دشمنان مواجه است، ضرورت داشته و مثل نیاز انسان به هوا، برگزاری این نمایشگاه هم واجب است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.