فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به رتبه نخست این شهرستان در کشف کالای قاچاق، گفت: سال گذشته موفق به کشف حدود ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق شدیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاظم دهقانی پلیس را امین و پناهگاه مردم دانست و گفت: با تعامل و همکاری مردم روزبه‌روز اقتدار و عملکرد نیروی انتظامی بیشتر و این امر موجب افزایش امنیت و آسایش مردم می‌شود.

وی با اشاره به مشکل اعتیاد در جامعه گفت: بهترین راه جلوگیری از آلودگی جوانان به اعتیاد انجام اقدامات پیشگیری است.

دهقانی در مورد برخورد پلیس با مخلان اقتصادی در شهرستان نیز گفت: در این خصوص تاکنون سه فقره کشف کالا‌های احتکار شده به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند دلیل ۷۰ درصد تلفات ناشی از تصادف‌های شهری و جاده‌ای را عامل انسانی دانست و افزود: تعداد تصادف‌های منجر به فوتی در کشور روزانه ۴۳ نفر، هفتگی ۳۰۱ نفر، ماهانه ۱۲۹۰ نفر و سالانه نزدیک ۱۶ هزار نفر می‌باشد که این آمار فاجعه است.

دهقانی همچنین فضای مجازی را از جمله آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان مرند برشمرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی هم می‌تواند به عنوان فرصت و هم تهدید باشد، لذا امروز باید از آن در جهت انسجام و وحدت مردم بهره برده و مباحث فضای مجازی را در این راستا پیش ببریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.