به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس آذربایجان غربی، سردار اسکندر مومنی روز سه شنبه و همزمان با سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به آذربایجان غربی در جمع فرماندهان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه استان های آذربایجان غربی و کردستان اظهار کرد: امروز امنیت مطلوبی در این استانها وجود دارد که مرهون تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی واحد یکپارچه ای است، افزود: هماهنگی در انجام وظایف متنوع موجب هم افزایی می شود و این رویکرد در هر 2 استان مشهود است.
سردار مومنی با بیان اینکه که تولید امنیت لحظه ای است، تصریح کرد: نباید لحظه ای در تولید امنیت غفلت شود در این مسیر اشراف اطلاعاتی، حفظ آمادگی و برنامه ریزی ضروری است.
به گفته وی جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ایجاد امنیت و احساس امنیت کار بسیار سخت و زمانبری است و برای حفظ آن باید هر لحظه مراقبت کرد.
به گزارش ایرنا مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی آذربایجان غربی در سال جاری است.
6009/3072
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.