فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال در استان کرمانشاه، کشفیات مواد مخدر 136 درصد و کشف قاچاق کالا 80 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر اظهار داشت: توفیقات نیروی انتظامی حاصل برنامه‌ریزی منسجم، توان و قابلیت‌های فراوان ناجا، تعهد، دلسوزی و تلاش شبانه‌روزی است.

امان اللهی افزود: چنانچه امروز در جای جای کشور امنیت برقرار است در حوزه‌های مختلف دستگاه‌های متعددی نقش دارند، اما بخش عمده‌ای مرهون مجاهدتها و زحمات نیروهای انتظامی است.

وی عنوان کرد: ضمن حفظ اقتدار و عمل به قانون، مهربانی با مردم و جامعه محوری همواره در اولویت‌های کاری نیروی انتظامی بوده است.

وی با اشاره به کاهش جرائم در استان افزود: با وجود مرزی بودن استان و آسیب‌ها و معضلاتی همچون بیکاری، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و تنوع قومی برای چندمین سال متوالی شاهد کاهش وقوع جرائم هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امید داریم بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و اقشار مختلف استان، روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه ابتدای امسال بیش از 300 هزار درخواست مردمی در سامانه فوریت‌های پلیس 110 استان ثبت شده است عنوان کرد: در زمینه کشف جرم نیز در استان کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

امان‌اللهی با بیان اینکه در مجموع وقوع تصادفات 6 درصد، سرقت‌ها چهار درصد و جرائم مهم و خشن و عنف 12 درصد در استان کاهش یافته است افزود: در نیمه نخست امسال کشفیات مواد مخدر 136 درصد و کشف قاچاق کالا 80 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.