به گزارش ایرنا، قادر میزبانی یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی افزود: پذیرش پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی دوچرخه سواری، مستلزم سنجش خودم، تیم و رکابزنان است.
میزبانی همچنین با انتقاد از اینکه نتوانستیم از خروج نفرات صاحب نام از تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز جلوگیری کنیم، گفت: تیم شهرداری تبریز در سی وسومین تور دوچرخه سواری در حد و اندازه نام خود ظاهر نشده است.
وی ادامه داد: این تیم عنوان دار از اول سال جاری به هیچ مسابقه ای اعزام نشده و همان طور که می دانید باید از تیم های ورزشی حمایت شود تا رشد و توسعه یافته و برنامه های تمرینی خود را پیاده کنند و در نهایت نتایج پیش بینی شده کسب شود.
قهرمان چندین دوره تورهای معتبر آسیایی با بیان اینکه چند نفر از رکابزنان خوب این تیم جدا شدند، عنوان کرد: حدود 2 سال است که دوچرخه سواران حقوقی از شهرداری تبریز دریافت نکرده اند و به دلیل شرایط معیشتی و اقتصادی به تیم های خارجی و داخلی پیوسته اند.
میزبانی در خصوص حضور خود در تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز اظهار داشت: بنده فعلا سرپرست کمیته فنی تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز هستم، با این تیم همکاری نزدیکی دارم و به کمک دیگر دوستان و مسوولان تمام تلاش خود را بر حفظ و ارتقای تیم دوچرخه سواری شهر اولین ها، به کار خواهیم بست.
سی و سومین دوره بین المللی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی از هشتم تا سیزدهم مهر جاری در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.