به گزارش ایرنا، علیار راستگو شنبه شب در آیین افتتاحیه سی و سومین دوره بین المللی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مهمانان، رکاب زنان خارجی و داخلی و عوامل اجرایی برگزاری این تور افزود: با توجه به شرایط امروزه جهان و کشورهای منطقه، برگزاری تور دوچرخه سواری در سطح سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به مفهوم وجود امنیت بالا در جمهوری اسلامی ایران است.
راستگو خطاب به مهمانان خارجی، اظهار داشت: هر وقت از شبانه روز قصد گردشگری در شهرستان های استان را داشته باشید کسی مانع شما نخواهد بود و امنیت قابل قبولی در استان حاکم می باشد.
فرماندار تبریز ادامه داد: البته دشمنان این مرز و بوم هر از گاهی مشکلاتی را ایجاد می کنند که با جواب سریع و دندان شکن نیروهای مسلح مواجه می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با معرفی مجید ناصری، قهرمان چندین دوره تیم ملی دوچرخه سواری ایران، به عنوان تنها داور رسمی و بین المللی کشورمان گفت: وی نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سی و سومین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان می باشد و ورود وی به تبریز را خیر مقدم می گویم.
ایوب بهتاج با اشاره به رویداد تبریز2018 اضافه کرد: ما با برگزاری سی و سومین دوره بین المللی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اهداف مختلفی را دنبال می کنیم، زیرا دولت و مردم متمدن ایران با برگزاری این تور می خواهند علاقه مندی، دوستی و صلحی را که بین مردم ما و دیگر مردمان نقاط جهان وجود دارد، پایدارتر کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان این است که جایگاه همگانی و قهرمانی رشته المپیکی دوچرخه سواری را در بین مردم ارتقاء دهیم.
وی عنوان کرد: اعتقاد داریم با همگانی شدن دوچرخه سواری یکی از مشکلات شهرها که آلودگی می باشد بر طرف شود.
بهتاج اظهار کرد: قصد داریم با شعار «هر شهروند، یک دوچرخه»، تبریز را در جهان معرفی کنیم.
مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بین المللی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور جمعی از مسولان شهری تبریز برگزار شد.
همچنین تیم های حاضر در سی و سومین تور دوچرخه سواری معرفی شدند.
سی و سومین دوره بین المللی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر ماه در 6 مرحله در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور 13 تیم داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.