سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان، با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی از هشتم مهرماه آغاز خواهد شد و رکابزنان در شش مرحله با یک دیگر رقابت خواهند داشت.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، تاکنون پنج تیم داخلی به ترتیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم دی اف تی ایران، تیم گون آی تبریز و هشت تیم خارجی آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، آذربایجان، لیتوانی، چک و قزاقستان در این تور حضور دارند.
 
سی‌وسومین دوره تور بین‌المللی ایران آذربایجان در شش مرحله به مسافت 999/7 کیلومتر در مسیر استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
 
مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 151 کیلومتر روز یکشنبه هشتم مهرماه نود وهفت برگزار خواهد شد که نسبت به مسیر های بعدی برای رکابزنان کار سختی نخواهد بود و تنها این مسیر کوهستانی نیست که تمام مراحل بعدی بسیار سطح بالایی دارند و مسیر های تمام کوهستانی خواهند بود.
 
مسیر تبریز – ارومیه به دلیل وجود دریاچه زیبای ارومیه زیبای خاصی هر ساله یکی از زیبا ترین مراحل تور بشمار می آید که امسال نیز یکی از زیبا ترین مراحل تور این مرحله است.
 
مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه ازاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر روز دوشنبه نهم مهرماه نود وهفت برگزار خواهد شد که این مسیر هم به دلیل زیبایی های طول مسیر و هم به دلیل شرایط کوهستانی مسیر برای رکابزنان روز بسیار خوبی را رقم خواهد زد این مسیر طولانی ترین مسیر سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان خواهد بود.
 
مرحله سوم در مسیر منطقه ازاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 150 کیلومتر روز سه شنبه دهم مهرماه نود وهفت برگزار خواهد و رکابزنان با طی این مسافت دوباره به شهر تبریز خواهند رسید این مسیر هم یکی از مسیر های کوهستانی و سطح بالایی است و می توان گفت امسال تمام مسیر های تور دوچرخه سواری آذربایجان از تمامی لحاظ در شرایط بسیار بالایی خواهند بود که امیدواریم این تور در سال های آینده به طور حرفه ای برگزار شود.
 
مرحله چهارم این تور در مسیر تبریز به سرعین که به مسافت 196 کیلومتر روز چهارشنبه یازده مهرماه نود وهفت برگزار خواهد شد که یکی از بهترین مسیرهای تور به حساب می‌آید.
 
مرحله پنجم از سرعین به شهر تبریز به مسافت 201 کیلومتر روز پنجشنبه دوازدهم مهرماه نود وهفت برگزار خواهد شد که یکی از بهترین و زیبا ترین مسیر های این تور به حساب می آید و با توجه به شرایط جغرافیایی این منطقه این مرحله از تور نیز به عنوان یکی از جذاب ترین مراحل تور است.
 
مرحله نهایی و ششم تورسی و سوم روز جمعه سیزده مهر ماه در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 91 کیلومتر برگزار خواهدشد تا سی و سومین دوره تور هم به کارش پایان دهد.
 
تور بین المللی ایران (آذربایجان) هر ساله با رشد بسیار خوبی همراه بوده است و امسال نیز نسبت به سال های گذشته و دوره های قبل از تمامی لحاظ در سطح بسیار خوبی برگزار خواهد شد.
 
مراسم افتتاحییه سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان روز شنبه از ساعت 17/00 با حضور مسولین استانی و کشوری و در سالن آمفی تئاترهتل پارس برگزار خواهد شد و شروع مسابقات روز یکشنبه هشتم مهرماه از پارک ائل گلی به سمت شهر ارومیه خواهد بود.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.