تبریز در حالی میزبان سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران –آذربایجان است که تیمش در این رقابتها مدعی نیست.

به گزارش ایسنا، تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در شرایطی قرار است برگزار شود که تبریز میزبان این تور تیم مدعی ندارد. شهرداری تبریز که پیش از این از تیم های مدعی در آسیا بود و در سال 2017 هم قهرمان تور ایران – آذربایجان شد، به دلیل بحث انحلال تیم های ورزشی باشگاه شهرداری تبریز در وضعیت خوبی قرار ندارد.

قادرمیزبانی رکابزن تیم شهرداری تبریز در این مورد به ایسنا گفت: با توجه به اینکه نزدیک 2سال است رکابزنان یک ریال هم دریافت نکرده اند، سه، چهار نفر از این تیم جدا شدند و به تیم های خارجی پیوستند نظیر خلیل خورشیدی و حمید پورهاشم. میرصمد پورسیدی هم در تدارک رفتن است و حق هم دارند چون وضعیت تیم بلاتکلیف است و پولی هم پرداخت نشده است.

او ادامه داد: اگر در تور آذربایجان شرکت کنیم، شش نفر را داریم تا تیم بتواند در این رقابت شرکت کند اما از آنجا که رکابزنان مسابقه نرفتند و به دلیل بلاتکلیفی تمرینات منظمی هم نداشتند، تیمی سرحال که بتواند عرض اندام کند، قطعا نخواهیم داشت.

میزبانی با اشاره به وضعیت دوچرخه سواری جاده و افت ایران در رنکینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تاکید کرد: دوچرخه سواری در وضعیت قرمز قرار دارد و این برمی گردد به عملکرد چندین ساله فدراسیون دوچرخه سواری. مشکلات اساسی باید حل شود تا دوباره شاهد رشد دوچرخه سواری باشیم در غیر این صورت اگر با همین روند جلو برویم وضعیت بدتر از این نیز خواهد شد. البته خود من کم کم به فکر کنار گذاشتن ورزش قهرمانی هستم. سالهای زیادی در دوچرخه سواری بودم و با ین وضعیت هم آینده روشنی برای دوچرخه سواری نیست. سال آینده که انتخابی المپیک آغاز می شود آن موقع مشخص می شود گرفتن سه سهمیه المپیک چه کاربزرگی بوده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.