به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان میانه خواستار قانونی شدن افزایش اختیارات به شهرستان ها و استان ها برای مدیریت در شرایط کنونی جامعه شد و افزود: باید در اختیارات کمیته برنامه ریزی ها در شهرستان ها و شورای برنامه ریزی استان تجدید نظر شود تا بتوانیم شاهد پیشبرد هر چه بیشتر امور در راستای توسعه، عمران و آبادی کشور باشیم.
وی با اشاره به سابقه مدیریتی خود در شهرستان میانه به عنوان فرماندار، مردم شهرستان را مردمی خونگرم و قدرشناس توصیف کرد و گفت: به طور قطع این مردم قدرشناس فرماندار جدید خود که فرزند این منطقه و پرورش یافته این آب و خاک است بوده و ایشان را در انجام امور اجرایی شهرستان پشتیبانی خواهند کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه فرماندار جدید میانه باید به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد، اظهار داشت: راه‌آهن میانه - تبریز جزو پروژه‌های بسیار مهم و چندین ساله است که با پیگیری استاندار آذربایجان شرقی به‌ صورت جدی پیشرفت می‌کند و به ‌زودی شاهد افتتاح خط آهن میانه - بستان آباد خواهیم بود.
شهرتی فر با تاکید بر اینکه هر مدیری باید لایق سمت خود باشد،خاطرنشان کرد: ما به مسئله مهارت در انتصاب مدیران توجه زیادی داریم و انتصابی که امروز در شهرستان میانه انجام پذیرفت همه این موارد را شامل می‌شود چرا که فرماندار جدید هم شخصیت و هم دانش مطلوبی دارد.
وی برای حمید شکری، فرماندار سابق شهرستان میانه در سمت فرماندار جدید شهرستان مراغه آرزوی توفیق کرد و از زحمات سه ساله ایشان در شهرستان میانه تقدیر کرد.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفر ، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بالغ بر 330 پارچه روستا است که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
7231/518 /6132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.