تراکتورسازی بدون سرمربی، در مشهد به مصاف تیم صدرنشین لیگ برتر می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (یک‌شنبه) با انجام دو بازی حساس میان چهار تیم سرخ‌پوش به پایان می‌رسد که طی آن، تراکتورسازی در مشهد به مصاف پدیده می‌رود.
 
پدیده، صدرنشین لیگ برتر این روزها خیال باختن ندارد. آن‌ها بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته نخست در همه بازی‌ها پیروز شده‌اند هر چند که بعضی از این پیروزی‌ها در دقایق پایانی به دست آمده است.
 
شاگردان گل‌محمدی در جام حذفی هم ذوب آهن را بردند و در دل رقیبان‌شان را خالی کنند. آن‌ها باید برابر تیمی قرار بگیرند که چند روزی است بدون سرمربی ولزی خود تمرین می‌کند.
 
جان توشاک هفته گذشته و بعد از شکست برابر صنعت نفت آبادان ایران و تراکتورسازی را ترک و اعلام کرد دیگر خیال بازگشت ندارد. گزینه‌های معروفی که این روزها برای جایگزینی او مطرح می‌شوند فعلا نمی‌توانند ترکیب این تیم را مشخص کنند و محمد تقوی مربی این تیم، تراکتوری‌ها را برابر پدیده هدایت می‌کند.
 
تراکتورسازی با ۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد اما این رتبه چیزی نیست که هواداران تبریزی از تیم پرخرج‌شان انتظار داشته باشند.
 
این بازی از ساعت 19 فردا، در ورزشگاه امام رضای مشهد آغاز می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.