به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، جعفر رنجبرپور با اشاره به برگزاری این مراسم که به مناسبت روز جهانی تکواندو که مصادف با 4 سپتامبر می باشد، افزود: به دلیل هماهنگی با اولیای ورزشکاران امروز جمعه این گردهمایی به صورت کوه روی خانوادگی تکواندوکاران آذربایجان شرقی و با حضور نزدیک به دو هزار نفر تکواندو کار به وقوع پیوست.
رنجبرپور خاطر نشان کرد: هدف از این کوه روی توسعه ورزش المپیکی تکواندو در بین اقشار مختلف مردمی بوده که باعث ایجاد شادی و نشاط مظاعف در بین خانواده تکواندوکاران شد.
به گزارش ایرنا، حضور تکواندوکاران محجبه بانوان در این کوه روی نشان از حضور پررنگ و پی گیر این ورزشکاران در فضا های باز ورزشی می باشد.
همچنین در این مراسم حرکات نمایشی تکواندو که شامل فرم و ضربات بوده به همراه حرکات شکستن اجسام سخت توسط تکواندوکاران مجرب به نمایش گذاشته شد.
رییس هیات تکواندو استان یادآور شد: سعی داریم این نوع مراسم ها و گردهمایی تکواندوکاران را در تمامی پارک های سطح تبریز و دیگر شهرستان های آذربایجان شرقی اجرا کنیم.
در این مراسم ورزشی رحیم شهرتی فر معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان شرقی، پور مهدی معاون عمرانی اسبق استان، فریدون بابایی عضو شورای اسلامی شهر تبریز، شمس الله فیروزیان مدیرعامل سازمان عون ابن علی و حبیب مقصودی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و خانواده تکواندو استان حضور داشتند.
شایان ذکر است که تکواندو یکی از پر افتخارترین رشته های ورزشی استان بوده که در مجموع بیش از 80 مدال بین المللی، آسیایی و جهانی و تنها دارنده مدال برنز المپیکی را کسب کرده و اخیرا در بازی های آسیایی جاکارتا، تکواندو کاران میانه ای موفق شدند دو مدال طلا و یک نقره این مسابقات را بدست آورند.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.