حسام الدین آشنا، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اظهار کرد: پیام‌های رهبری را تفسیر به رای نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیس‌جمهوری، دولت و مردم دست برداریم.

به گزارش جماران، حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایرانیان بر محور رهبری دور هم جمع شدند، جمع مردم را متفرق نکنیم.

جایگاه رهبری را در حد فهم ناقص خود پایین نیاوریم. رهبری را به نفع جناح خود مصادره نکنیم. 

پیام‌های رهبری را تفسیر به رای نکنیم.

خیانت نکنیم و از ایجاد تفرقه میان رهبری، فرماندهان، رئیس جمهور، دولت و مردم دست برداریم. »

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.