دونالد ترامپ مدعی حمله ایران به یک کشتی و نقض آتش بس میان ایران و آمریکا شد.
به گزارش جماران، دونالد ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خود مدعی شد: ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده است.
خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ماست.

کپی شد