شجاع: زخم عمیقی بر قلبم نشست/ برای عذرخواهی دیر شده است

خلیل زاده در پیام اینستاگرامی خود از حذفی تیم ملی عذرخواهی و از زخم عمیق بر قلبش سخن گفت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران با شکست 3 بر 2 مقابل قطر از رسیدن به فینال جام ملت های آسیا بازماند. بعد از حذف ایران بازیکنان با انتشار پیام هایی در صفحه مجازی خود از مردم عذرخواهی کردند.

بعد از حدود یک هفته از این اتفاق شجاع خلیل زاده هم عذرخواهی کرد و نوشت:

دوست ندارم کلیشه ای بنویسم و شاید یکم برای عذرخواهی دیر هم شده باشه اما فکر می کردم اگه چند روز بگذره و برگردم ایران حالم بهتر بشه چو هیچ وقت دوست نداشتم با ناراحتی باهاتون صحبت کنم. ولی وقتی برگشتم و باگوشت و پوست و استخون درک کردم که چه عشق و علاقه ای پشت حمایت شما بوده بیشتر حسرت خوردم از اینکه نتونستیم شما رو خوشحال کنیم. وقتی یادم میاد بازی ژاپن چه خوشحالی ای رو به شما داد، بیشتر غصه خوردم از اینکه نتونستیم جام رو به شما هدیه بدیم. 

همه شما گذشته من و شکست هام رو می دونید اما این باخت زخم عمیق و متفاوتی روی قلبم گذاشت. فکر نمی کنم هرگز فراموشش کنم و همیشه تلخی این باخت با من خواهد بود.

بازیکنان و کادر تیم ملی این مدت تلاششون رو کردن که شما رو خوشحال کنن اما نشد که بشه. من شجاع خلیل زاده از همه شما هم میهنان عزیزم عذرخواهی می کنم. میدونم شما شایسته بهترین ها هستید. مطمئنم شما هم میدونید که راه ساختن از تلاش حمایت و اعتماد می گذره.

 

photo_2024-02-13_16-50-51 (2)

دیدگاه تان را بنویسید