لیگ ملت های والیبالl ۲۰۲۳ ایران ۳- آلمان ۰

آغاز امیدوار کننده ایران در هلند؛ شکست آلمان مقابل شاگردان عطایی

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت ها مقابل آلمان به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم های ملی والیبال ایران و آلمان، در چارچوب اولین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال، از ساعت 14:30 به مصاف هم رفتند که در پایان ایران با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

تیم ملی ایران که در هفته نخست عملکرد خوبی نداشت، با کسب یک برد و تحمل سه باخت، با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشت و به مصاف آلمان رده سیزدهمی رفت که شاگردان عطایی با کسب این پیروزی، دومین برد خود را به دست آورده و در جدول هفت امتیازی شدند.

ترکیب ایران: سید محمدی موسوی، محمد والی زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت پور

گزارش بازی

ست اول (25- 23 ایران)

ست اول بازی کاملا پایاپای پیگیری شد؛ دو تیم از همان ابتدا سعی کردند بدون اشتباه ظاهر شوند و با اختلاف امتیاز اندک پیش رفتند. در ادامه هم همین روند بر بازی حاکم بود و هر امتیاز با امتیاز از سوی رقیب جبران می شد که نهایتا در پایان این ست، ایران توانست با نتیجه 25 بر 23 پیروز شود.

ست دوم (26- 24 ایران)

در ست دوم، مانند ست اول بازی نزدیک دنبال شد و دو تیم پا به پای یکدیگر پیش رفتند و امتیاز ها مساوی بود. از میانه ست اما اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران در دریافت و در مقابل عملکرد خوب آلمانی ها در ضربات روی تور، باعث شد تا ایران عقب بیفتد. در ادامه اختلاف 3 امتیاز آلمان با ایران حفظ شد اما بازیکنان ایران موفق شدند بازی را در نتیجه 20 بر 20 به تساوی بکشانند. در ادامه بازی باز هم پایاپای پیش رفت و اشتباهات کمتر بازیکنان ایران باعث شد بتوانند به بازی برگردند و نهایتا با نتیجه 26 بر 24 ست عقب افتاده را با پیروزی به پایان برسانند.

ست سوم (25- 16 ایران)

در آغاز ست سوم، بر خلاف دو ست قبل، ایران بازی را قدرتمند تر شروع کرد و توانست از همان ابتدا با کسب نتیجه 6 بر 2، اختلاف امتیاز مناسبی ایجاد کند و در ادامه با عملکرد خوب در دریافت و دفاع، همین اختلاف امتیاز حفظ شد تا ایران به نسبت دو ست قبل، راحت تر پیش برود. در ادامه بازیکنان ایران اختلاف امتیاز را بیشتر هم کردند و دقت بالا در آبشار ها باعث شد ایران بتواند در پایان این ست با نتیجه 25 بر 16 پیروز شود.

 

 

 

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ایران

0

3

ژاپن سه شنبه ۱۶ خرداد 14:10
ایران

2

3

لهستان پنج شنبه ۱۸ خرداد 12:30
ایران

3

1

چین شنبه ۲۰ خرداد 10:10
ایران

0

3

اسلوونی یکشنبه ۲۱ خرداد 7:10
ایران

3

0

آلمان سه شنبه ۳۰ خرداد 14:30
ایران

 

 

ایتالیا چهارشنبه ۳۱ خرداد 14:30
ایران

 

 

آمریکا جمعه ۲ تیر 18
ایران

 

 

هلند شنبه ۳ تیر 18:30
ایران

 

 

فرانسه چهارشنبه ۱۴ تیر 1
ایران

 

 

بلغارستان جمعه ۱۶ تیر 5
ایران

 

 

آرژانتین یکشنبه ۱۸ تیر 1:30
ایران

 

 

کوبا یکشنبه ۱۸ تیر 22

دیدگاه تان را بنویسید