صحبت های بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل اسلوونی

اظهارنظر بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل اسلوونی را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند.

تیم‌های ایران و اسلوونی در ششمین روز این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

شهروز همایونفرمنش پس از این مسابقه اظهار کرد: مقابل اسلوونی در دریافت و حمله خوب نبودیم و آمارمان پایین‌تر از حریف بود. اسلوونی خیلی خوب کار کرد، دریافت‌های خوبی داشت و ایران را تحت فشار قرار داد. با تعویض‌های کادر فنی توانستیم روند رو به رشد تیم اسلوونی را متوقف کنیم اما کافی نبود و نتیجه را سه بر صفر واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در هفته دوم با آمادگی بالاتر و ذهن و ریکاوری بهتر بتوانیم مسابقات را با برد آغاز کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: دو تا سه بازیکن ایران اولین تجربه لیگ جهانی‌شان است و باید باتجربه‌تر شوند تا بتوانیم در پوئن‌های سخت مسابقه، بهتر عمل کنیم.

 

علی حاجی‌پور پس از این دیدار اظهار کرد: بازی چندان خوبی نبود و در برخی از فاکتورها ضعیف عمل کردیم. ریکاوری مناسبی نداشتیم و زمان میان دو بازی خیلی کم بود. نتوانستیم آن گونه که باید استراحت کنیم و در فاکتورهای مختلف خوب عمل نکردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکردش توضیح داد: عملکرد فردی به چشم نمی‌آید. والیبال یک بازی گروهی است و باید تمام بازیکنان خوب باشند تا بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم و برنده بازی باشیم، نمی توانیم به نتیجه فردی اکتفا کنیم.

وی با تاکید بر این‌که بازیکنان تلاش خواهند کرد در مسابقات آینده بهتر ظاهر شوند، گفت: در هفته آینده تمام سعی‌مان را می کنیم تا با آمادگی و فرم بهتری آماده مسابقات شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید