حمایت پیروانی از ابقای اسکوچیچ

مدیر پرسپولیس معتقد است ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی تصمیم درستی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ افشین پیروانی درمورد بستری شدن خود در بیمارستان اظهار داشت: ابتدا عید را تبریک گفته و آرزوی سلامتی دارم که بهترین نعمت است. چند روزی پایم درد می‌کرد و وقتی به دکتر رفتم، گفت بلافاصله باید بستری شوم. بحمدالله پس از دو روز بستری بودن در CCU، متوجه شدیم مشکل خاصی نیست و اکنون نیز سلامتی کامل دارم. برای هم وطنانم آرزوی سلامتی دارم.

وی درمورد لخته شدن خون در پای خود، گفت: خون در پایم لخته شدن بود اما خدا را شکر در شریان و ورید نبود بلکه در عضله بود و خدا را شکر به خیر گذشت.

مدیر پرسپولیس درخصوص شرایط تمرینات این تیم، پاسخ داد: شرایط تمرینات خوب است و امروز هم امیدوارم تمرین خوبی را پشت سر بگذاریم. فردا هم بازی دوستانه با تیم خوب نساجی داریم. ان‌شاءالله آماده می‌شویم تا بتوانیم با اتمام دادن بازی‌های بعدی به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شویم.

پیروانی درمورد حواشی اخیر تیم ملی و اینکه اگر قرار بود اسکوچیچ ابقا شود بهتر بود یک هفته قبل این موضوع را اعلام می‌کردند تا این همه گزینه مطرح نشود، توضیح داد : اصلا اتفاق خوبی برای سرمربی تیم ملی نبود. هرچه باشد اسکوچیچ زحمت کشید و تیم را به اتفاق خیلی از افراد دیگر به جام جهانی برد. مطمئنا در صعود تیم سهمی داشت اما اتفاقاتی که افتاد، تصمیمات گرفته شده و حرف‌هایی که زده شد مقداری ناهماهنگی ایجاد کرد. شأن مربی تیم ملی مقداری خدشه دار شد اما به نظر من ابقای اسکوچیچ تصمیم خوبی بود. هرچند با هر مربی و هر اتفاقی باید توقع را پایین بیاوریم.

وی افزود: قرار است به جام جهانی برویم که خودم سابقه حضور در آن را دارم. نباید بگوییم قرار است فلان تیم را ببریم و فلان نتیجه را بگیریم. رفتن به جام جهانی یک افتخار بوده اما اگر به مرحله بعدی نیز برویم، چه اتفاقی در فوتبال ما می‌افتد. هنوز امکانات اولیه را نداریم که یکی از آنها مربوط به داوران است. هنوز لیگ شروع نشده دغدغه خودم این است. هر اشتباهی کردند گفتیم چرا VAR نیست؟

بازیکن اسبق تیم ملی تصریح کرد: این شرایط خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد‌. امکانات ابتدایی و زیرساخت ها را درست کنیم تا بتوانیم لیگ قوی و پویایی داشته باشیم. در کنار این لیگ قوی و پویا امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان برسیم. همین که به جام جهانی رفتیم اتفاق مهم و خوبی بوده است. برخوردی که با سرمربی تیم ملی شد، واقعا خوب نبود و ان‌شاءالله همه دست به دست هم بدهند تا اکنون که تصمیم به ماندن اسکوچیچ گرفته‌اند از تیم ملی حمایت شود و همه دعا کنیم تا این تیم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

پیروانی افزود: نتایج خوب بردن و رفتن به مرحله بعدی جام جهانی نیست. باید بازی خوب و منطقی انجام بدهیم تا دل مردم خوشحال شود.

وی درباره اینکه آیا اختلاف پیش آمده را می‌توان حل کرد، گفت: با یک اتفاق خوب می‌توان همه را دور هم جمع کرد. باید هرکسی شرح وظایفش را بداند. زمان ما هم بود اما نه به این شدت. امیدوارم ختم به خیر شود و همه در قالب یک تیم تلاش کنند تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید