به گزارش ایرنا، بهروز اسودی عصر دوشنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و مدیران اقتصادی و دولتی استان در سالن اتاق بازرگانی سمنان افزود: در سال های گذشته به واحدهای صنعتی متوسط و کوچک کشور و استان توجه جدی شد اما به معنی واقعی صنایع بزرگ در وزارت صنعت، معدن و تجارت و استان سمنان متولی خاصی برای حمایت ندارد.
وی خاطرنشان کرد: توجه و حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی باید به معنی واقعی در استان سمنان انجام شود و این بخش از اقتصاد می تواند با وجود فشارها از تحریم با سربلندی عبور کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رونق تولید و توسعه اقتصادی در کشور با همدلی دولت و بخش خصوصی محقق می شود و این سازمان در سال 98 با آمادگی کامل در کنار واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود.
اسودی تصریح کرد: برای تولید کالای با کیفیت در استان سمنان باید به 2 مقوله کمیت و کیفیت یکسان توجه شود و با اتخاذ راهبردهای عملی انتقال مواد اولیه از گمرک ها به داخل کشور سرعت گیرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: سال های گذشته برای رونق تولید و توسعه صنعت استان اقدام های موثری انجام شد که با برنامه ریزی اصولی این رویه برای امسال هم اتخاذ می شود.
به گزارش ایرنا، سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.