مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داد: عده ای درصدد هستند چهره جدیدی از تروریست های طالبان به نمایش بگذارند و وانمود کنند که آنها دست ازخشونت برداشته اند و قراراست اهل مسالمت باشند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با عنوان «همسایه پنهان» نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچندتئوری پردازان، مسئولان  دستگاه سیاست خارجی ایران ورسانه های وابسته به آنها تلاش میکنند تسلط گروه تروریستی طالبان بر افغانستان را یک شکست برای آمریکا جلوه بدهند، ولی واقعیت اینست که با این رویداد مرحله جدیدی از توطئه آمریکا در منطقه آغاز شده است.

عده ای درصدد هستند چهره جدیدی از تروریست های طالبان به نمایش بگذارند و وانمودکنندکه آنها دست از خشونت برداشته اند و قراراست اهل مسالمت باشند.

این تلاش، درهمین روزها با فجایعی که در افعانستان به دست طالبان اتفاق افتاده، مهر باطل خورده است. عوامل طالبان به مجرد ورود به شهرهای شیعه نشین، پرچم های عزای حسینی را به زیرکشیدند و پرچم های طالبان را جایگزین آنها کردند. البته بعدا به دستوررهبران خود اجازه نصب پرچم های حسینی را هم دادند. در بدخشان، دختران رابه زور از والدینشان جدا کردند و برای بهره برداری جنسی با خود بردند. زنان را به جرم اینکه بدون همراهی مرد محرم از خانه بیرون آمده بودند کتک زدند و تعدادی از سرانشان در نطق هائی که داشتند وعده ریشه کن ساختن هزاره ها و سایرشیعیان و حتی ایرانیان را تحت عنوان رافضی و مجوس دادند. اینها یعنی واقعیت گروه تروریستی طالبان تغییری نکرده و آنچه رهبرانشان میگویند و به مسئولین ایرانی وعده داده اند، نوعی پنهان کردن چهره واقعی این گروه خشن و جنایتکار است.

اقتضای ریشه فکری واعتقادی طالبان نیز همین است که در اقدامات خشن روزهای گذشته دیده شده و درسالهای آغازین پیدایش این گروه هم با به شهادت رساندن حجت الاسلام عبدالعلی مزاری و دیپلمات های ایرانی کنسولگری مزارشریف و محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف عملا به نمایش گذاشته شد. متاسفانه رسانه ملی ما این فجایع را سانسور می کند و مردم ما ناچارند آنها را از ماهواره ها و فضای مجازی ببینند.

اکنون نیز سلطه گروه تروریستی طالبان برافغانستان،یک سلطه نامشروع است.آنهاباآراء مردم به قدرت نرسیده اند و پیروزیشان مرهون تبانی با ارتش و خریدن روسای قبایل بود. این گونه به قدرت رسیدن، چیزی نیست که برای دولت جمهوری اسلامی ایران مجوزی جهت به رسمیت شناختن حکومت طالبان باشد.

علاوه بر اینهاکاملا روشن است که تحولات کنونی افغانستان براساس یک توطئه طراحی شده برای استقرارهمسایه ای بظاهر ملایم ولی با چهره ای خشن است که پنهان شده تاکاملابه قدرت برسدوسپس به ماموریت خودعلیه جمهوری اسلامی ایران عمل کند.طراح،آمریکاست وتامین کننده بودجه ارتجاع عرب.

ما اکنون همسایه ای داریم که ترکیبی از تروریست های طالبان، داعش،النصره، القاعده و...می باشد. این همسایه میخواهد انتقام شکست هائی که از حاج قاسم سلیمانی ومدافعان حرم در سوریه وعراق ولبنان خورده است راازمابگیرد،همسایه ای که اظهادوستی می کند ولی چهره واقعی خود را برای فریب دادن ماپنهان کرده است.

مسیح مهاجری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.