رئیس‌جمهور آمریکا حاضر نشد به سوالی درباره واگذاری مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست پاسخ دهد و گفت که در برخی از حوزه‌های رأی‌گیری تخلفات گسترده‌ای رخ داده است و در مقابل بایدن معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در انتقاد از سیاست خارجی ترامپ گفت که آمریکا بیش از هر زمان دیگر منزوی است.

به گزارش جماران؛ برنامه پرسش و پاسخ از نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات به صورت همزمان برگزار شد. شرکت‌کنندگان در دو برنامه، به نوبت سوالات خود را مطرح کردند. البته هیچ ارتباط مستقیمی بین ترامپ و بایدن و دو استودیو دیده نشد.

ترامپ بازهم از پاسخ به سوال درباره «انتقال مسالمت‌آمیز قدرت» طفره رفت

رئیس‌جمهور آمریکا حاضر نشد به سوالی درباره واگذاری مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست پاسخ دهد و گفت که در برخی از حوزه‌های رأی‌گیری تخلفات گسترده‌ای رخ داده است.

او گفت می‌خواهم که انتخاباتی صادقانه داشته باشیم. هزاران برگه رأی که نام من در آنها نوشته شده به سطل‌های زباله انداخته شده است.

دفاع ترامپ از عملکرد اقتصادی دولت خود

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که دولت او بیشتر از تمامی دولت‌های ما قبل خود اشتغال ایجاد کرده است. ترامپ گفت که شرکت‌ها در حال ورود به آمریکا هستند و دلیل بازگشت سریع اقتصاد آمریکا به وضعیت نرمال بعد از شیوع کرونا  بنیان‌های اقتصادی محکمی است که او بنای آنها را گذاشته است.

 ترامپ: ایمی برت ممکن است به نفع یا ضرر من رأی بدهد

رئیس‌جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد که سرنوشت انتخابات به دیوان عالی نکشد اما در صورتی که این اتفاق بیفتد، ایمی برت خودش به‌عنوان یک قاضی هر تصمیمی را که صلاح بداند خواهد گرفت.  ترامپ گفت که برت ممکن است به نفع او یا به ضررش رأی بدهد. 

انتقاد بایدن از سیاست خارجی آمریکا 

معاون سابق رئیس‌جمهور آمریکا در انتقاد از سیاست خارجی ترامپ گفت که آمریکا بیش از هر زمان دیگر منزوی است، ایران به بمب هسته‌ای نزدیک‌تر شده، کره شمالی بیش از هر زمان دیگر موشک دارد، متحدان آمریکا به این کشور اعتماد ندارند و رئیس‌جمهور آمریکا در تریبون‌های جهانی مورد تمسخر واقع می‌شود. 

بایدن: سیاه‌پوستان آمریکایی تحت ریاست جمهوری من فضای عادلانه‌تری را تجربه خواهند کرد

بایدن در مورد بحران کرونا در آمریکا هم گفت: رئیس جمهور مسئول اتخاذ اقدامات پیشگیرانه احتیاطی علیه کرونا است، اما ترامپ مسئولیتی در این‌باره نمی‌پذیرد.

واکسنی را استفاده و توصیه می‌کنم که به تایید کارشناسان و متخصصان رسیده باشد.

رئیس جمهور از زدن ماسک امتناع می‌کند و دیگران را هم به دلیل استفاده از ماسک به سخره می‌گیرد، این در حالی است که به تاکید و توصیه متخصصان، استفاده از ماسک می‌تواند تا اندازه قابل توجهی چرخه انتقال ویروس را قطع کند. 

رفتارهای نامناسب ترامپ سبب افزایش موارد ابتلا به کرونا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.