زندگینامه روبرت بگلریان

خلاصه مطلب:

روبرت بگلریان نماینده مجلس شورای اسلامی است و سابقه فعالیت به عنوان کارشناس اقتصادی، و حضور در وزارت امور اقتصادی و دارایی را داراست. 

 

توضیحات :

روبرت بگلریان در سال 1340 در تهران متولد شده است. او پس از پشت سرگذاشتن دوران ابتدایی و راهنمایی به همراه خانواده به اصفهان رفت و بعد از دریافت دیپلم تحصیلات دانشگاهی خود را از سال 1368 در دانشگاه اصفهان آغاز کرد. او مدرک کارشناسی رشته اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد علوم اقتصادی را از دانشگاه اصفهان دریافت کرده است. 

او همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با استخدام در وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت خود را آغاز کرد، او همچنین به فعالیت های علمی و پژوهشی اشتغال داشت، و مدت دو سال نیز به همکاری با سازمان مدیریت صنعتی پرداخت و به تدریس بازاریابی مشغول بود. 

او از آبان ماه سال 1379 به تهران آمد و در معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارای مشغول به کار شد. او همچنین از اعضای هیئت تحریریه فصلنامه فرهنگی پیمان بوده است. 

بیگریان در خرداد ماه سال 1383 به عنوان نماینده  اقلیت (مسیحیان ارامنه جنوب کشور) به مجلس شورای اسلامی رفت، و پس از آن توانست در دوره های هشتم، نهم و یازدهم نیز به مجلس راه یابد.