زندگینامه سهیلا جلودارزاده

خلاصه مطلب:

سهیلا جلودارزاده از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که در کارنامه او نمایندگی ادوار پنجم، ششم، هفتم و دهم مجلس، عضویت در شورای مرکزی خانه کارگر، عضویت در دفتر سیاسی و مسئول سازمان های حزب اسلامی کار، عضویت در جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، مدیرکلی مدارس خارج از کشور، مسئولیت تدوین سیاست های کلان نظام در مورد خانواده در کمیته بانوان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت رسیده است.

توضیحات :

سهیلا جلودارزاده در تاریخ 28 دی ماه سال 1337 در شهر ری متولد شده است. او مهندس نساجی است و از دانشگاه امیرکبیر فارغ التحصیل شده است، به زبان عربی نیز تسلط دارد. 

جلودارزاده در دوران جنگ تحمیلی در مهر ماه سال 1359 برای امدادرسانی راهی شهرهای خرمشهر و آبادان می شود، و مسئولیت نگهداری از دخترش برعهده مادرش قرار میگیرد، و پس از ابتلای مادرش به بیماری به تهران بازمی گردد و در آن زمان فرزند دومش متولد می شود. 

جلودارزاده در انتخابات میان دوره ای سال 1376 به مجلس پنجم شورای اسلامی وارد شد، او در انتخابات ششم مجلس در سال 1378 نیز موفق به جلب اعتماد مردم شد، و پس از آن برای بار دوم از طریق انتخابات میان دوره ای مجلس به عضویت مجلس درآمد، او در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شکست خورد، اما در دهمین دوره مجلس توانست با رتبه سوم راهی مجلس شود. 

 

فهرست سایر سوابق اجرایی: 

  • عضویت در شورای مرکزی خانه کارگر
  • عضویت در دفتر سیاسی و مسئول سازمان های حزب اسلامی کار
  • عضویت در جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران
  • مدیرکلی مدارس خارج از کشور
  • مسئول تدوین سیاست های کلان نظام در مورد خانواده در کمیته بانوان مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت