زندگینامه بهمن لامعی رامندی

خلاصه مطلب:

بهمن لامعی رامندی  مشاور دبیر کل حزب همت است، که سوابقی از جمله عضویت در هیئت مدیره بیمه ایران، مدیر کلی بیمه ایران استان قزوین و مدیرکلی بیمه استان سیستان و بلوچستان را داراست از کاندیداهای ریاست جمهوری سال 1400 بود، که صلاحیت او توسط شورای نگهبان احراز نشد.

 

توضیحات :

بهمن لامعی رامندی مدرک کارشناسی زبان فرانسه، کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل و دکترای علوم سیاسی در حوزه مسائل ایران را داراست. او در حوزه علوم سیاسی مقالات دانشگاهی متعددی منتشر کرده است. در دوران دانشجویی به عنوان دانشجوی برتر و ممتاز در دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی ارشد برگزیده شده و در سال 1392 موفق به کسب مقام برتر علمی در همان دانشگاه شده است. 

وی در سال های دفاع مقدس در جبهه حضور داشته، فرمانده گردان اطلاعات عملیات لشگر 27 محمد رسول الله صل الله علیه و آله و جانشین فرمانده گردان سیدالشهدا بوده است، و به درجه جانبازی نائل آمده است. او سوابقی از جمله معاون اتکایی و امور بین الملل شرکت سهامی بیمه ایران، عضویت در هیئت مدیره بیمه ایران، مدیرکلی بیمه ایران در استان قزوین، مدیرکلی بیمه استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل و کارمند نمونه در جشنواره های شهید رجایی در استان قزوین و سیستان و بلوچستان را در کارنامهم خود به ثبت رسانده است. 

لامعی رامندی از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، و ریاست جمهوری سیزدهم بوده است.